Nilfisk Action Plus rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nilfisk Action Plus rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Jaap1976 31-12-2011
Geschreven voor: Nilfisk Action Plus rood

Pro:
- Een knop om het snoer op te rollen i.p.v. zo'n irritant automatisch systeem
- Zuigkracht is een stuk beter dan de Siemens die we hiervoor hadden
- Draaiknop voor zuigkracht
- Geen andere nutteloze functies

Con:
- Lawaai
- Zwaar
- Clip om stang aan de stofzuiger op te bergen is al afgebroken

bastianus 25-12-2011

----------Update review, 25-12-2011-----------
Normaalgesproken is het cijfer voor duurzaamheid hoger, ware het niet dat er in het op- / afrolmechanisme een constructiefout zit / zat.
De isolatie van het snoer schuurt langs de scherpe rand van de trommel waardoor de isolatie slijt, de blanke delen van de draden contact maken en kortsluiting veroorzaken. Als de randen van de trommel van beschermrubber waren voorzien, had ik nog jarenlang plezier kunnen hebben van deze stofzuiger.

---------1e review, 6-9-2011------------
Kocht mijn nilfisk een paar jaar geleden. Ik gebruik 'm om één keer per week mijn hele huis en daarnaast twee keer per week de benedenverdieping (kamer, keuken en halletje) te zuigen en doe er verder geen gekke dingen mee.
Ik was er helemaal weg van: hij zoog fantastisch, weinig lawaai, prettige mondstukken. Kortom één en al enthousiasme. Dat veranderde vrij snel toen het deksel brak, de mondstukken heel snel slijtage vertoonden en kapot gingen, de wielen langzaam aan verpulverden (echt!). Maar hoe gehavend ook en hoeveel het ook kostte aan vervangende onderdelen: hij bleef prima zuigen.Tot hij deze week opeens de geest gaf.Duurzaam? Nee, dan de Electrolux waar ik 12 jaar mee heb gedaan en die daarna is overgenomen door mijn zoon die er ook al jaren mee stofzuigt....

J.Hermes25 13-08-2011
Geschreven voor: Nilfisk Action Plus rood

ik heb deze stofzuiger nu iets meer dan twee jaar.
wij gebruiken hem 2 maal in de week.
Een paar weken geleden heeft de zuigmond het begeven gewoon helemaal versleten zowel het metaal aan de onderzijde was helemaal door gesleten,en een paar dagen later de draaiaansluiting van het deel dat op de grond staat naar de slang stoe gewoon helemaal versleten en viel gewoon uit elkaar.
Nieuwe zuigmond erop gezet.
Drie weken later de stofzuiger begon enorm te stinken en jawel de motor door gebrand.
Maar ja stofzuiger is twee jaar oud en dus geen garantie.
Wij dachten we kopen een NILFISK dan het je een goede stofzuiger maar helaas.
Voor ons nooit meer een NILFISK.

dg36 09-07-2011

helemaal top,
gekocht bij karwei voor maar euro 84,75
inderdaad een lekker lang snoer,en stang ideaal voor lange mensen zoals wij!!
werkt perfekt,mooi design en compleet
duurzaamheid ga ik vanuit dat het goed is,ik heb al meerdere jaren ervaring met diverse produkten van nilfisk en deze hebben nog nooit teleurgesteld!!

diamant100 18-11-2010
Geschreven voor: Nilfisk Action Plus rood

eindelijk een erg goede stofzuiger.
ik heb al vele stofzuigers versleten
maar deze is wat mij betreft een 9 waard.
ik vind de vormgeving ook erg mooi.
ik heb m via internet besteld en was wel een beetje huiverig.
ik kreeg m in twee dagen al binnen.
dus top service.
en ja wat geluid betreft ach kom op alle stofzuigers maken geluid.
de steel is ook lekker lang en ook de snoer.
ik kan nu van de ene kamer naar de andere.
lang leve mijn nilfisk